Saya bukan newbies lah :) (entry pendek)

salam.hello everyone yang tgh baca.

dengan hanya membaca tajuk nmpak macam ariff nie belagak je kan?
bukan lahhh..sebenarnyaa camni , ramai org ckp yang ariff nie pegguna baru BLOG.

ada lah dalam 3 orang ckp dekat ariff cmni :

#kau baru buat blog ek? orang lain dah buat lama dah la.apeee la kau nie
#blog kau lawa lah . selamat datang newbies
#hahak! best kan buat blog? lagi2 orang baru macam kau mesti rasa semangat
korang!!!! aku dah buat lama lah.dari tahun lepas dah dan aku private kan blog.kemudian saudara aku edit blog kat rumah aku jadi aku pon semangat la nak edit mengedit.aku pon meng'freash'kan blog aku ini semula.
inilah hasilnya! aku suka simple not pmple. kbye,....sleppy lah!

Thank You For Reading :)

1 comment:

SEPTEMBER. said...

hey2...er,,jop laa folow my blog pulak...ni link nyee...http://miraitusaye.blogspot.com/

tenkiuu~~

Post a Comment