Hari berseronok + bermuntahan

assalamualaikum.nak pahala? jawablah ~~


#firstly nak ckp kepada yang share sumthing dekat ShoutBox dan minta saya Follow.sila tinggalkan LINK blog anda. kalau tak,ia hanya sekadar bacaan jela kan? NOKTAH


Entry macam "YEAH" pada mulanya , tetiba ada Bermuntahan?geli x? kalau x geli bagus..
bermuntahan kerana saya berada di TIMES SQUARE dari tengah hari sampai mahgrib.benti jap 2 jam solat juamaat.


di sana sudah semestinya kepada kanak2 yang x berapa nak raibena nieee of coz  masuk Cosmo World.murah je pon 37 ringgit untuk dewasa  13 tahun ke atas bersama MyKad , kalau xde RM43 la kena bayar.ok.da abis promoteeeee -________________-''


buat pertama kali dalam hidup saya naik roller coster pada umiur 13 tahun sebanyak 2 kali berturut-turut.macam dah terlambat je . selain itu , ariff tryyyy sume game kat situ , ada yang boring ade yang gempak!ok abisss citerrrrrrr -______________-''


korang pernah  pegang muntah org x? aku pernah ! seronokkkk! ini gara2 cousin aku sengajaaaa biarkan aku pegang paip yang dilumuri muntah. freak!!!     korang nak rasa x muntah orang? pegilah..bestttttt!




# tiada gambar kerana CAMERA nikon mahal2 hanya di letak dalam beg buat hiasannnnnnnn....samapiii balik baru keluar kan camera.baguskan? ok babaaaiiiiiiiiii
Thank You For Reading :)

No comments:

Post a Comment